snart hälften avklarat, snart ultraljud.

46,8% av min graviditet är avklarad och snart har jag gått halva tiden, på onsdag ska jag på ultraljud igen 
och det är samma dag som jag går in i v.20!! Jag hoppas bebis är
stor nu och att man kommer se tydligare denna gången. Jag blir allt tjockare för varje dag och börjar nu igen bli tröttare på ett annat sätt, från att inte kunna sova länge på morgonen till att sova hela dagen om man ligger kvar i sängen är en stor omställning!
Jag och Henrik har börjat prata om namn, och efternamn och ja har gett honom en liten kommentar om att vi borde gifta oss så vi slipper bråka om efternamnet! Vi är inte ens förlovade nu, men så som släkt och vänner tjatar
dröjer det säkert inte jätte länge innan vi är åtminstonde det.
Börjat gå igenom våra gamla kläder med men det är så svårt för jag har ingen känsla som säger om de är en tjej eller kille som ligger i magen och bubblar nu.

Kommentarer
Postat av: Fannie

Hej!



Vilken fin blogg du har! Har du en mail adress jag kan nå dig på?



Mvh

Fannie

2011-05-24 @ 13:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0