En gravid blogg för mig själv

Ytterligare en gravid blogg, jag vet brist på idéer och nu känns det som om alla gör samma sak, har sex blir gravida och skaffar sig en blogg, ur tråkigt faktiskt (inte att vara gravid men att ingen kan komma med någonting nytt!).

Men denna bloggen är för mig själv, jag har inte gjort den för att andra ska läsa om mig och livet i mig och om hur jag och min sambo står ut med varandra nu när hormonerna verkligen angriper alla i min omgivning, men vist vore det roligt om något fann ett intresse i att läsa om det, det tänker jag inte ljuga om!.

Men nu ska jag se om jag kan få ordning på detta med att få in en "Baby Ticker" vid sidan av bloggen.

Cioo / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0