Ja älskar den.. :)

Nu har hjärtat varit hemma en snabbis och ätit en macka, han ska iväg igen nu för att kolla vad reserv delarna till privat bilen kostar då vi inte kan åka runt i firma bilen.
Jag hoppas på att pengarna vi samlat ihop räcker så att han är gó och glad när han kommer hem igen.

Jag sitter och kollar på bebis kläder på nätet och hittade ett par mjukis byxor som jag har likadana och måste man inte bara köpa dem då? Jo jag tror det faktiskt! Skrik rosa kan väll en kille ha med hehe..... Annars får det bli ett par blå med.. 



Nu ska jag "bara" övertala pojkvännen om att det är självklart att vi ska köpa dessa bara för att jag har ett par likadana! Det blir en hård match men tror att priset hjälper på traven 129kr det är INGENTING mina sådanna byxor kostade över 600kr. Helt klart ett kap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0