Studenten och balen?!!

Jag har precis insett hur fort tiden går och hur tjock jag kommer vara när jag går ut skolan och ska ta studenten och gå på balen! Jag börjar redan få panik över att jag inte hittat en klänning 
men jag vet att jag vill ha en tight så bebis magen syns och ja inte bara ser ut att bära på ett lass med fett.
Såg en jätte fin moss grön tight klänning på faith??? som jag blev helt kär i men det var ju ingen bal klänning, 
men tänkte att man kunde gjort om den lite. Men vilken storlek ska man köpa och kommer den se töjd ut över magen så att tyget där får en annan ljusare färg? Sån där "jag har på mig för små kläder" töjd... *Suck*...

Jag börjar få mage, och min pojkvän går omkring och sjunger : Jag känner en boll och hon är glad ....... osv...
Så glad vet jag inte om jag varit de senaste veckorna, han är värd en stor medalj som stått ut och 
hållt sitt eget humör uppe.

En bild på magen vore ju inte helt fel men finns inget usb uttag ledigt i datorn och vågar inte dra ut ngt nu för vill inte dra ut nätet så den bilden får vänta ngn dag.
Skit dator.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0