Meningen med livet -

Länge sedan som jag skrev nu ser jag! Tiden går så fort att man inte vet hur man ska hinna med allting innan bebisen är här, imorgon går jag in i v.31 och vi som precis har flyttat till hus!
Jag älskar att vara gravid, på sommaren slipper man att ta på sig hundra lager och det är underbart, även om det inte är någon direkt sommar värme ute så slipper man alla de där lagren som gör att man knapt kan röra sig! 
Rekomenderar starkt att vara gravid på sommaren! haha
Igår fyllde min sambo år och jag och Ida, (min närmaste vän och hans kusin barn) bakade en stor tårta och köpte en stor bamse grill till honom nu, han har tjatat så om en grill så nu äntligen har han fått en, han ska bara köpa en gasol tub grej innan han kan testa den med, och på torsdag ska vi till liseberg med min familj, roligaste veckan på länge, det är ju midsommar på fredag med, då kommer det hit massa folk som jag aldrig träffat innan!


Nu är jag stor och tjock, om man jämför med de gamla bilderna på magen, och större kommer jag att bli! men med bara 9 veckor kvar så börjar man bli ordentligt förväntansfull och nervös!
Man tror man förstår att man ska ha barn tills det närmar sig och man inser att man snart är mamma, det är helt ofattbart! Jag? Mamma?? Jag har liksom en egen familj nu, med sambo och barn på väg... Det är detta som är meningen med livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0