Akut ultraljud..

Hej hopp, var hos bm igår och det blev inte helt som vi väntat oss,
vi alla trodde jag skulle dit för att prata om hur jag mår nu efter att jag varit uttorkad och mått pyton i evigheter och vist pratade vi om det och efter det hittade vi en tid i början på april gällande ultraljud! 
Innan jag skulle gå så bad jag henne känna på magen eftersom att jag kännt sparkar ett tag nu
och då var hon inte säker längre, inte alls säker på om jag bara gått 14 veckor och inte mer så hon hämtade
in en barnmorksa till som tyckte precis samma sak. Hon gled med en såndär maskin över magen med så man kan
höra hjärtat slå på bebis och jag tycker så synd om Henrik att han inte var med
utan var och jobbade i göteborg.
I vilket fall som helst så skickade hon en remiss till lasarettet så ska jag få en akut tid för ultraljud, underbart! Då kommer jag få en tid tidigare än april och kanske tom innan jag fyller 20 den 14/3...
Nu ska jag kolla klart på vakna med the voice innan jag ska iväg till praktiken 10 - 19... Hoppas jag kommer stå ut och orka mig igenom 27 timmars arbete varje vecka till sista veckan i maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0